Rapporten en zaakverslagen
Geen reactie op klachten over geluidsoverlast
11-06-2015
Een vrouw wendt zich tot de ombudsman met een klacht over het uitblijven van een inhoudelijke reactie op een tweetal klachten inzake geluidsoverlast van een evenement in september 2014. Zij stuurt zelf bij uitblijven van een reactie in december 2014 nogmaals de klacht aan de voorzitter van het stadsdeel. Zij ontvangt wederom een ontvangstbevestiging, doch een inhoudelijke reactie blijf uit. Daarop wendt zij zich tot de ombudsman. De ombudsman doet navraag bij het stadsdeel en verneemt dat er meerdere klachten over deze geluidsoverlast zijn ingediend en dat nu blijkt dat de vrouw abusievelijk niet de klachtafhandelingsbrief heeft ontvangen. De klachtencoördinator van het stadsdeel zal hierover contact opnemen met de vrouw om haar één en ander uit te leggen.
Dit geeft de ombudsman door aan de vrouw.
Geen rol meer voor de ombudsman, die sluit het dossier.