Rapporten en zaakverslagen
Almere laat niet van zich horen na ingediende klacht
03-09-2015
Een man uit Almere wendt zich tot de ombudsman met een drietal klachten over Sociale Zaken in Almere. Zijn eerste klacht is op 15 april ingediend. Medio juni laat Almere telefonisch weten, dat vanwege vakanties de afhandeling van de klacht begin juli zal plaatsvinden. De andere twee klachten gaan over recente gebeurtenissen. De ombudsman neemt telefonisch contact met de man op en verneemt, dat hij tot op heden geen reactie op zijn klacht van 15 april jl. heeft ontvangen. De ombudsman doet navraag hierover bij Almere.
Wat betreft de andere twee klachten, vertelt de man dat deze inmiddels naar tevredenheid zijn opgelost. Almere laat de ombudsman en ook de man weten, dat er intern nog overleg plaatsvindt over de klachtafhandeling, maar dat de klacht in ieder geval in juli zal worden afgerond.
De man zal de klachtafhandeling nog even afwachten. Mocht hij daarover niet tevreden zijn, dan kan hij opnieuw contact met de ombudsman opnemen.