Rapporten en zaakverslagen
Vrouw is niet tevreden over GGD
20-11-2015
Een vrouw uit de gemeente Zeevang stuurt diverse e-mails naar de ombudsman en diverse andere instanties. Uit de mails blijkt dat ze ontevreden is over het handelen van de GGD Zaanstreek-Waterland. Wat er precies aan de hand is, wordt niet duidelijk uit de e-mails.
De vrouw geeft aan contact te hebben met de klachtencoordinator van de GGD Zaanstreek-Waterland. De ombudsman neemt contact met de klachtencoordinator op en hoort van haar dat er veel contact met de vrouw is. Ze legt de handelswijze van de GGD uit en vertelt ook dat er veel hulpverleners betrokken zijn bij de vrouw. De GGD behandelt de klachten bij voorkeur schriftelijk, in dit geval is er heel bewust voor gekozen om niet met de vrouw in gesprek te gaan omdat er nog wat andere zaken spelen en er hulpverleners bij de vrouw betrokken zijn.
Vooralsnog is er geen taak voor de ombudsman in deze casus, dat laten we de vrouw ook weten.